پولی : کاکا می تواند یک رهبر فوق العاده در میلان باشد
 
بروزترین وبلاگ فوتبال

پولی : کاکا می تواند یک رهبر فوق العاده در میلان باشد

آندرا پولی هافبک 23 ساله ایتالیایی بر این باورست که بازگشت کاکا به میلان می تواند دوباره خریدی فوق العاده برای باشگاه باشد

این هافبک برزیلی در تابستان جاری در انتقالی آزاد راهی میلان شد در حالی که رئال مادرید برای بهترین بازیکن جهان سال 2007 مبلغ 65 میلیون یورو پرداخت کرده بود اما ترجیح داد تا قرارداد کاکا را در فاصله یک سال مانده به پایان فسخ کند تا او به میلان بازگردد.

به نقل از ac-milan.ir-او در مصاحبه با اسکای اسپورت ایتالیا چنین گفت : "او یک بازیکن فوق العاده است و هیچ شکی در این باره نیست. همه ی ما از حضور او خوشحال هستیم."

" کاکا بسیار خوب و با انگیزه ی بالا تمرین می کند.او می تواند به ما کمک کند و من مطمئن هستم او کار بزرگی برای میلان انجام خواهد داد."

" کاکا تجربه ی خوبی دارد و می تواند یک رهبر خوب در زمین برای ما باشد."

به دلیل مصدومیت آباته و دی شیلیو به نظر می رسد هافبک جدید میلان باید در پستی جدید به میدان برود
" این امکان وجود دارد.اما این برای من مشکلی ایجاد نمی کند.در طول اردوی آمریکا آلگری از من در این پست استفاده کرده بود."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل

 
 
 
cache01